Blogroll

Personaliti diri melalui tarikh lahir

Rahsia Tarikh Lahir Mengikut Bulan Kelahiran

OGOS

suka berlawak
mudah tertawan kepadanya
sopan santun, caring terhadap orang lain
berani dan tidak tahu takut
agak tegas dan bersifat berkepimpinan
pandai memujuk
terlalu pemurah dan bersikap ego
nilai harga diri sangat tinggi
dahagakan pujian
semanagt juang yang luar biasa
cepat marah dan mudah mengamuk teruma cakapnya dilawan
sangat cemburu
daya permehatian tajam dan teliti
cepat berfikir dan berdikari
suka memimpin juga dipimpin
suka barangan-angan
berbakat dalam seni lukis, hiburan, dan silat
sangat sensitif tetapi tak mudah merajuk
mudah mendapat penyakit
sentiasa belajar untuk relax
kelam kabut
romantik, pengasih dan penyayang
suka mencari kawan

Rahsia Tarikh Lahir Mengikut Haribulan

Tarikh Lahir pada 6, 14 & 27
Dia adalah seorang pasangan yang tidak mahu kalah dan pantang menyerah. Kejujuran dan keadilan merupakan sifat yang membuatkan dia disegani. Dalam soal cinta dia ingin memberi yang terbaik kepada orang yang dicintainya. Namun begitu harga dirinya terlalu tinggi sehingga dia tidak pernah mengerti mengapa seseorang itu menolak kebaikannya.


Rahsia Tarikh Lahir Lelaki Berdasarkan Bintang

LEO 9 (24 JULAI - 23 OGOS)
Orangnya: penyayang, warm hearted, tidak kedekut bila mahu berkongsi kesenangan dan kemewahan dengan org yg disayanginya. Jejaka Leo ini juga seorg yg ambitious, self-centered tapi tak ego...(jejaka leo memang gitu).
Tips utk memikat: sebagai perempuan, haruslah menunjukkan kewanitaan yg selembut-lembutnya. Kena tahu bagaimana menilai dan menghargai setiap ciri dan kualiti ada pada jejaka leo.
WARNING: Jgn.. saya ulangi.. JGN bercakap atau memuji lelaki lain di hadapan LEO. Mereka tak suka dibanding-bandingkan dengan org lain.. mereka tu sensitif! Sikit sikit tak boleh, nanti merajuk, balik bilang mak.


Berdasarkan pembacaan dari artikel di atas, aku dapati ada la jugak kot betul2 kena ngan ciri diri aku. Tapi xtahu la sejauh mana ketepatannya, mungkin rahsia2 camni boleh dijadikan panduan untuk lebih mengenali diri sendiri dan memantapkan lagi diri kita. Artikel cam nie gak boleh jugak dijadikan panduan untuk kita menjadi individu yang sentiasa bermotivasi dan tahu untuk bergaul dengan masyarakat sekeliling yang mungkin bezbeza personaliti diri dengan kita. Korang nak tahu rahsia tarikh lahir korang memalui bulan, hari bulan dan juga zodiak korang, boleh la click link di bawah. Setidak2 nya aku dah tahu serba sebanyak personaliti yang ada pada diri aku tapi aku tidak perasan akan kewujudunnya. Selamat mengenali diri korang masing2 k..

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers