Blogroll

Koleksi majalah yg best..

am: Architecture Malaysia


AM adalah satu jurnal daripada Pertubuhan Arkitek Malaysia (PAM)
Aku suka isu majalah arkitek nie keluaran ogos/ September, aku tertarik dengan cover depan dengan pic rekabentuk sebuah bangunan yang cun dan moden.. black n white... even majalah ni mahal dan susah nak dapat di kelantan, aku tetap belinya dengan harga RM 15.50.. rasenyer kat kedai buku popular kat K.B jek aku bleh dapat majalah nie, byk2 pic bangunan2 kat msia yg hebat2 dalam tu, xsangka plak kat Msia pun ada macam2 bgunan hebat cam tu.. Sebagai pelajar Archi rasenyer berbaloi kalau aku membeli majalah nie tiap2 bulan, byk2 idea2 design bleh dapat dalam tu... Memg berbaloi... Kertas majalah pun berkualiti, dgn hampir keseluruhan berwarna..Dalam keluaran ni aku plg suka idea concept n design " triple house"..

Stuff Malaysia (The world's Best- Selling Gadget Magazine)

Ops!... Jgn slah sgka, aku suka n beli majalah ni bukan sebb cover majalah nie letak pic model2 pmpuan yg hot n sexy, tp sebb majalah nie byk info pasal gajet2 terbaik kat msia n dunia... aku memg suka baca pasal gajet2 canggih n mewah kat market, teruja bila tgk pic2 gajet yg smart n power2, cuma xberkesempatan jek lg nak memiliki even stu gajet pon dalam majalah tu, hahaha.. da blom keje lg kan, kalo la skrg aku da makan gaji besar, tingin jek nak beli semua gajet2 tu, seng idup aku.. Tunggula nanti, akan aku miliki gak sume gajet2 tu... Kalo bleh, aku tingin nak ada bussiness jualan gajet2 nie, so bleh la nanti aku pakai mana2 gajet yg aku suka,, btol x??:-)

Ering : Info Handphone



Sama dengan majalah Stuff, Ering jugak byk info pasal gajet cuma lebih menumpukan/ pengkhususan kepada gajet handphone. Handphone boleh dikatakan gajet yg sudah menjadi keperluan kepada masyarakat hari ni, begitu jugak bg aku, memg gila jugak dengan handphone, setakat ni dah pakai 5 biji phone tp yg murah2 jek la, ada yg mahal ckit rosak plak, so skrg aku tgh mencari2 sebiji handphone yg best, latest, n ada ciri2 yg mantap tok gantikan henset aku yg rosak tu, cuma bajet jek kurg ag, so dgn pembelian majalah ering nie bleh la dibuat rujukan pasal ciri2 phone n compare kan harga phone dalam tu... kira bgus jugak la beli..

iProperty.com Malaysia
Malaysia's No.1 property & Real Estate


"designed to equip buyers with the know-how to confidently purchase luxury real estate and to make informed investment decisions in a number of Asia-Pacific’s most modern and exciting cities"... banyak pic pasal rumah2 kontemporari kat Msia & jugak International yg menyebabkan aku tertarik beli majalah nie...xrugi...

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers