Blogroll

Splitter moderm wireless dipanah petir...kali kedua


Adoi... bengang campur leceh... tu la 2 perkataan yg leh gambarkan bila moderm wireless aku meletup disambar petir lagi... tgh aku syok men game pukul 4 pg tiba2 " gedebang" bunyi letupan, rumah plak black out, terkejut gak aku, dah la meremang bulu roma terus gelap gempita rumah aku...,, dah la awl2 4 pg, mula la aku teraba2 mencari handset nak dptkan cahaya dr backlight henset aku tu tok pergi cari suis utama yg berada kat ruang menonton tv...

ari ni da cukup seminggu kejadian letupan tu, oleh sebab tu jugak la tergendala la segala update mengedit bahan dalam blog aku nie, dah la bil internet ni da byk tertunggak, terpaksa la kena lgsaikan dahulu semua hutang2 bil yg kesemuanya RM600 termasuk bil telefon rumah..da la moderm kena tukar bru dan setting lak kena bayaran rm60...

Ari nie lega la sikit segala aktiviti blog ni dapat diteruskan seperti biasa, ada la keje ckit aku nak buat kan... ilangkan boring dan tension yg manjang... da lama x check facebook dan friendster..kepada member2 yg ada anta msj or cmmnt tu sory la sbb lmbt blas ckit... kat facebook pon macam2 cmmnt ader...xtvt kat testimonial ada lbh krg 99....

Arap2 lepas ni xder lg la bnda alah ni meletup.... kalo hujan kilat kena terus cabut semua wayar2 berkaitan dgn telefon... wyar kabel kat PC pon, kalo x pas ni bkn moderm jek meletop, nanti ngan laptop2 aku sekali meletup..menangis xsudah la kalo laptop aku ni meletop, mana nak cari lg 4000 beb nak beli laptop baru...adoi...

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers