Blogroll

Tiket ke kajang


Tiket nak p kajang dah beli, so malam esok bleh la nek bas p sana, kelantan ke kajang RM 45 one way.. kira xla mahal sgt, hope perjalanan esk selamat la.. p yg lecehnya my bro suruh bwk helmet plak nak p sana, sebb dia xder extra helmet nak ride motor dr UKM ke KL.. leceh gak tu nak bwk helmet, agaknyer xpayah la kot bwk aku punyer laptop aku ni p sana, p aku memg xbleh berpisah sehari pon ngan laptop aku nie, xlengkap hidup aku kalo sehari xngadap benda alah nie.. huhuhu...

Paper pon, kepala otak aku da pk nak enjoy jek p sana buat masa nie, even duit poket cukup2 ader jek, mgkin duit poket extra lusa aku dapat sebb da genap seminggu aku masukkan duit syiling yg aku kumpul dalam tabung kat bank islam..masa bank in ari tu peg. bank cakap seminggu bwu leh dapat kalo bank in syiling...arap2 nyer ader la..bleh aku guna belanja kat KL t..hehe...


1 comments:

Anonymous said...

cantik bas,,,,,
biasanye vip seat ni,,,,
ni scania mdel ape ni????

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers