Blogroll

Bukit Jalil... Jom pakat2 tgk bola final kelate vs N.9...




uish... excited lak nk p beli tiket p kajang, lepak2 UKM dulu tempat my bro bleh tahan gak, da xder keje nak buat, pe salah kalo p sana sekali sekala enjoy myself yg dah lama berduka lara... ari nie ada berita baik, p buat masa nie aku xnak bgtahu ape sebenarnye berita baik tu.... yg penting penantian aku berbulan2 lamanyer ari nie dah terjawab dengan dua panggilan telefon...Alhamdulillah lega rasanyer hati nie... Terasa betapa sygnya ALLAH s.w.t kepada hambaNYA yg kerdil dan jahil sorg nie... Alhamdulillah.....

Lupakan segala stress yg ku tanggung sebelum nie, juz enjoykan diri untuk merasai bahang final perlawanan akhir bola sepak Liga Malaysia sabtu nie, lg2 ak lak diberi pelepasan oleh abah n umie aku tok berada sama2 ke Stadium Bukit Jalil sbtu nie... Bukan senang nak dapat peluang cm nie.. Paper pun, tahniah kepada team kelate sebb da masuk final Liga M thn nie... stu lg penantian berakhir yg dtunggu2 oleh seluruh negeri kelate terutamanya peminat bola sepak.. lg2 kelate tersohor dengan peminatnya yg fanatik...

xsia2 aku bermati2an, nyawa2 ikan beli tiket masa separuh akhir pertama kelntan lwn perlis ari tu, nasib bek bdn aku leh tahan ag, da ramai mamat2 kat belakang aku yg que pengsan xtahan, dr lah bdk kecik sampai lah pakcik2 yg da separuh abad pon sanggup bermatian nak dapat tiket... lg telinga aku ni da nak pekak ngan makian or kata2 yg kurng best didengar sebb xpuas hati pengurusan jual tiket... mana nyer x marah bro, aku que pukul 8.30 pg ag depan kaunter.. tiket pukul 11 bwu jual.. da la perut kosong x bfast, nasib bek la xmati kena pijak, rasenyer berbelas gak kaki sempat singgh kat atas bahu aku sebb berebut nak dapat tiket..

Anyway, 'GOMO KELATE GOMO', biar kito wak kelik piala Msia di Kelate thn nie... arap2 match sbtu nie best la mcm separuh akhir sebb byk goal dapat score... berbaloi org kata membelah banjaran titiwangsa dr kelate g bkit jalil tgk final.. Jangkaan aku kelantan akan menang 3-1 final t...

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers