Blogroll

paper car craft


Oleh sebab minat yang mendalam dalam mengumpul koleksi model kereta, aku search r kat google pasal " paper craft model". Sambil2 tunggu waktu subuh nak solat subuh selepas sahur aku mengadap la laptop aku omline.Dalam pada tu, aku terserempak la website yang memberikan template untuk didownload dalam format file pdf. So,nak jimatkan bajet, terasa macam tingin nak buat sendiri model2 kereta yang cun2. Aku pun download la file pdf yang kat atas ini, Mungkin bila ada masa lapang, aku akan print dan cantumkan sumer komponen kereta ni dan boleh la aku menambahkan koleksi model kereta aku ni. Rasanya "paper car craft" ini boleh tahan gak smart bila sekali pandang kalo di buat ngan teliti dan kemas. Mungkin kena cari kertas yang keras sikit kot macam kertas tok print gambar. So, model ni lebih nampak macam real n keras.Jom sama2 mencuba.Download link kat atas.

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers