Blogroll

5 Handset Aku

Handset pertama : Nokia 1100 Handset mak aku, p aku yg pakai..First pakai time form 4...mula2 kenal handset...teruja sangat bila dapat pakai fon ni..hehe:-p



Handset kedua: Nokia 1600: pakai time form 5, enset ni best la ckit sebb ada scree color..
Game pon boleh la ilangkan boring.. pakai fon ni sampai la aku part 2 kat UiTM.. Malangnya, tgh cas enset ni kat bilik, entah saper la kebas..enset cam nie pon dorg kebas..xdapat la aku gayut mlm kejadian..huhuhu


Handset ketiga: Samsung SGH250: Oleh sebb enset hilang so time tu aku pakai la duit ptptn aku beli enset nie, time beli nak dekat rm500 sekali ngan memory card..seronok r dapat pakai enset mahal, dapat MMS, dengar MP3... n enset ni kekal samapai ari ni, tp kan asyik rosak...da 3 kali aku baiki, masalah ribon tetap jadi balik, ingat nak jual, ada yang nak beli x? murah2 jek aku bg..hehe:-P

Handset keempat: Nokia 1200..Aku beli enset ni sebagai secnd enset sebb ada dua nombor fon..p malangnya jodoh enset ni ngan aku xlama kerana tahan seminggu jek..ilang lak misteri entah jatuh kat mana, puas aku cari p xjumpa...huhuhu...nasib bek Rm89 jek, kalo x pokai aku..huhu

Handset kelima: Samsung SGH C160: Ni la enset terkini aku pakai, murah, simple but nice design... hope jodoh aku lama ngan enset ni n xder masalah pape sepnjg pakai fon ni.. xnak ilang or rosak lagi... p aku tgh usha2 untuk beli enset keenam, sekarang masih lagi dalam pertimbangan..agak2 korg enset pe yg gempak skrg ek??


Senarai handset yang aku idamkan tok jadi enset keenam aku... yg mana stu korg cdgkan??

1 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers