Blogroll

Dapat kereta spot sebagai hadiah hari jadi:-P

p/s: pakai webcam jek, camera digital abg aku bwk

Inilah adiah ari jadi aku pada 14 ogos yg lepas, sebuah kereta spot,ntah kereta model pe aku xtahu, kat atas kete tu tertulis "gasoline'. Mungkin korang boleh bgtahu aku model kereta ni. Nampak cam kete racing.Esok aku nak pergi daftar no plat kete aku ni. Hadiah yang amat bermakna daripada umie aku..hahaha.. Ari ni dapat model, tggu beberapa tahun ag boleh la aku beli kereta betul nak bawak umie aku p jalan2 dengan kete aku:-)

4 comments:

Anonymous said...

..ak nak jgak keta spot 2..
...bg la 2 3 bji kat ak..huhu


ak_fairlady

nieyda syg said...

wei.. rjin r ko meng oter blog ni... ak xdang nk wat sume ni... xde ms dorh

SYAFIQ CH said...

to ak_fairlady:
mana leh, mak aku beli sebijik jek, tu yang keluaran terhad punyer, lgpon bknnyer model kete fairlady..nati aku jumpa fairlady nyer, aku adiahkan tok ko...hahaha:-P

SYAFIQ CH said...

to nieyda syg:
ada la sikit2...btw, thanks coz sudi view blog nie n support k... teruskan komen..hehe:-)

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers