Blogroll

5 Jersey best

Musim bru EPL da pon bermula, terkejut gak first match arsenal dah belasah everton 1-6, still power ag upenyer team arsenal tu, paper pon tok MU keep ur excellent season, even without Ronaldo, EPL winner title still is yours...caiyok to M.Owen



Jersey Manchester United (home)
Macam biasa, pasukan kegemaran aku ialah MU. Tiap kali keluar jersi bru mesti aku akan beli. Kalo ada duit poket lebih aku nak beli jersi ni, minat aku makin bertambah kat MU sejak Michael Owen menyertai MU, Owen memg player yg pling aku minat sejak aku mula2 kenal dunia bolasepak...All de best to Michael Owen (7), hope jersi keramat 7 digunakan sebaiknya untuk menjadi lagenda United yang seterusnya.


Jersi Liverpool (Third)
Jersi putih ni cun gak memandang koleksi jersi aku yg dah berpuluh helai masih ssikit yang bewarna putih, p bla pakai tok men bola kena jaga sikit, t kotor, pakai p kb mall or pasar malam boleh r:-P

Jersey Manchester City (away)
Pergghhhh...smart jersey ngan color hitam... first jersey t aku nak usha jersey ni, kat Rantau Panjang tu mesti berlambak kan...hehehe.. Sesuai dipakai bila nak turun men bola even dalam waktu ujan, sush nak kotor.. Bla ek nak pergi Rantau Panjang ni... Cari siam version pon ok la.. kalo yg origional samapai beratus xmampu lagi kot..

Jersi Kelantan (Third)
Jersi team negeri kelahiran aku yg semakin meningkat naik. Aku dah ada koleksi warna merah da 2 helai, yg putih ni blom jmpa lg kat kedai, t da jumpa, aku nak tmbh koleksi jersi dengan jersi ini. Smart tak?



Jersi Malaysia (Away)
Jersi Malaysia yang first kuning jalur hitam tu aku dah ada, teringin lak nak pakai jersi kebangsaan yg kat atas ni lak, tgk color pon bleh tahan, x mencapab kalo pakai p pasar malam or super market..hehe



0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers