Blogroll

5 Laman sesawang mana yang paling best?

Laman sesawang mana yg paling korg minat??? banyak laman sesawang sekarang boleh dijadikan landasan tok cari member2 bru, member2 lama yg da lama loss cntact dan jugak guna application yg disediakan...Aku plg suka tagged..


Friendster:


First2 aku kenal pasal laman sesawang ni bila aku da masuk uitm , member2 aku bila xder kejer jer msti online bukak bnda nie, so teringin gak aku nak tahu cam ner nak buat, aku tanya la member2, mula2 dapat buat ni, teruja la sangt nak add friends n cari sesaper yg kenal kat sekolah or member2 kat uitm..so, melalui ni aku dapat jumpa blik ramai member2 yg da lama menghilang sewaktu zaman sekolah rendah, sekolah menengah n senior yg lama2... mujur ad fs, aku dapat cntact blik member2 lama yg amat aku rindui...


Myspace:


Bila da boring sagat main fs, aku mula try lak buat myspace, ms pon lebih kurang r ngan fs, cuma kat myspace aku lebih jumpa member2 kat uitm dak "architecture" jek.. Kat sini la dapat add ramai awek2 cun...hahaha:-P



Facebook:


Apa yg best ngan facebook ek?? pe yg ketara fb ngan laman sesawang yg len ialah bila fb menyediakan byk "Quiz" aku leh join n jwb n bleh share serta compare the result with friends dalam fb nie...so enjoy it je la...bosan2 xder keje leh gak enjoy pakai fb nie

Flixster:


Flixster aku x minat sgt, cam sama jek function ngan laman sasawang yg lain, aku ada account nyer p xpernah nak update.huhu

Tagged:


Tagged best... Kenapa aku ckp best sebb kat tagged ada aplikasi "meet me match" yg aku just click "yes" or "no" pada gmbar main profile yg kuar... agak2 cun n ada pic yg best tok dilihat, juz click yes je, n bila dat tagged user click yes gak akan hasilakan "match"..From dat, seng untuk aku add dat user without usha profile dulu... so, dapat save masa n tenaga dan jugak aku dapat "friends" kat tagged...Juz enjoy it... N saat plg best bla berats tag, comment n msg aku dapat from friends yg wish Befday aku14 ogos yg lepas.hehe:-) .thanks to all yg wish....

2 comments:

Anonymous said...

fs the best>>

SYAFIQ CH said...

fs daa old scholl lah...hehe

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers