Blogroll

Splitter Moderm wireless aku meletup!


Adoi, xlengkap rasenyer kalo sehari xonline, boring gler, tv lak xder citer best skrg nie..smalam p ronda2 shopping complex nak cari baju raya, p cam xder mood jek nak beli bju raya ag, tgk byk sale kat shopping complex tu, p ntah la, xder stu pun yang berkenan nak beli. Ingat nak cari jeans tok raya nie, jeans2 yg aku ada pon da lama sangat, so xder la nak g jalan2 umah member raya nie segan sgt, asyik pakai seluar sama jek kan. Hmm.. nanti la, tunggu la my bro n my sis blik umah dulu, nanti bleh p shopping ngan dorang, lagi syok... Semalam balik jek dari super market, hujan lebat gler, kilat lak sabung menyabung, aku lak lupa nak switch off aku nyer moderm streamyx, blik2 umah jek tengok aku nyer "splitter" da terbakar, adoiiii..... da xbleh nak online malam tu.. boring nyer...... Ari nie aku call la pejabat TM bgtahu pasal hal nie. xpasal2 moderm streamyx wireless aku kena tukar bru, hampeh tol, sia2 jek duit rm60 aku, da terbang duit tok sehelai jeans aku t..paper pon xkesah la, janji skrg aku da dapat online blik... aku memg jarang off aku nyer moderm wireless aku tu, pasni aku kena la rjin2 tutup benda alah tu...lecehnyer...

2 comments:

arien said...

tau pon...klu manusia dah lama mati..huhu..ni apelgi benda buatan manusia...berubah la..demi masa depan moderm n agr duit x melayng lagi...assalamualaikum..

SYAFIQ CH said...

tu ah..xper2 pasni tutup la....yg lecehnyer,,,bila da tutup moderm tu, bila nak on blik, tenet akan slalu putus2, kena tgu 2/3 hari bwu ok blik..tu yg malas nak off...huhu

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers