Blogroll

Simpan gambar online di imageshack

Webpage imageshack byk jugak membantu aku menyimpan gambar secara online, yang paling membantu apabila aku menyimpan file gif. untuk membuat gambar beranimasi ataupun teks yang beranimasi untuk blog aku nie. Caranya simple, just daftar kat imageshack, start upload image kat dalam tu, dan untuk mendapatkan link url sesebuah gambar yang dah diupload klik pada image details, akan keluar link 'direct', hanya copy link tersebut dan masukkan kat link dalam blog mana2 tempat yang kita suka. Hasilnya file gif. beranimasi tadi akan melakukan animasi dengan jayanya untuk mencantikkan lagi kite punya blog. Sesaper yang nak mencuba, kena la rajin try and error, aku pun hanya mengambil masa yang amat singkat untuk menghasilkannya. Tak rugi rasenyer meluangkan sedikit masa untuk hasil blog yang memuaskan.

2 comments:

Anonymous said...

salam..
..terkejut tgk fairlady ada jgak lam blog ni..huhuhu..



miss_fairlady

SYAFIQ CH said...

hehehe...aku pon da jadi minat ngan fairladyz mu tuh...memg smart kete tuh..haha

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers