Blogroll

Effect gmbr lucu di Picjoke.com

Sebelum ni laman web photofunia yang aku ada tulis mengenainya mndapat respon yg agak baik, hasil dari komen seorang viewer blog ni, dia cadangkan agar surf kat page picjoke.com lak... Page ni menawarkan aplikasi yg sama dengan Photofunia cuma mempunyai sedikit perbezaan. Apa yang ketara perbezaannya ialah di picjoke.com menawarkan effect gambar berunsurkan humor yg lebih segar dan up to date. Xrugi rasenyer bg mereka yg suka edit gambar dengan effect yg kelakar mencubanyer.. Aku dah cuba..best...


muka aku stakat leh buat setem 50sen jek kot...xtahu la sah ke x pakai setem ni nak anta kad raya tok member2 t..

Kitab lama dalam loteng umah aku.. ada rahsia pasal nenek moyang aku dulu kot..uhuk uhuk...

gmbar aku tdo terkangkang pon leh jd papan iklan gak kan.. figure org kayuh beca tu best sgt.. cam kat cina di zaman dulu kala...

Slalu berabis puluhan ringgit tok xerox final project 'design', ape kater kiter xerox muka diri sendiri lak... size A1 black n white rm3 jek kan...ke da naek??

Paper pon..pelbagai effect ag ada yg boleh dicuba di link berikut..Selamat maju jaya

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers