Blogroll

Kelantan Juara Piala Emas Raja2 Melayu

20 December 2008

Kelantan muncul juara bola sepak Piala Emas Raja2 Melayu dengan menewaskan Pulau Pinang 4 - o..Aku berkesempatan menonton bola kat stadium Sultan Muhammad Ke- IV semalam, perlawanan memg jelas dikuasai oleh team kelantan,, nampaknyer kurang saingan drpd team Pulau Pinang..

2 gol pada separuh masa pertama dan 2 gol pada separuh masa kedua.. Malam tue player kelantan berjersi no 11, Abdul Latif jd "man of the match" dgn jaringan 2 gol.. Memang mamat nie aku tgk paling terer men malam tue, dia yg byk buat peluang tok buat gol...mgkin mamat nie bleh diserap dalam skuad liga super team kelantan tahun depan..hehhe

Dan bagi aku, gol keempat kelantan adalah gol paling best malam tue, hasil sepakan percuma dr luar kotak sebelah kanan pdg, ditanduk salah seorang player kelantan dan terkena tiang gol, pastu si latif tue sambut dengan menanduk masuk bola yang melantun kena tiang tue n then goal...

Berbaloi la aku p tgk match malam tue sebab kelate menang, adk pmpuan aku pun ada ikt sekali gak, first time dia masuk stadium tue...hehehe..

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers