Blogroll

Jalan2 Rantau Panjang 19/12/2008 & 23/12/2008

Jalan2 Rantau Panjang 19/12/2008 & 24/12/2008

19/12

Cuti2 nie, tempat yang aku ngan family aku plg nak g ialah kat Rantau Panjang,,, ayah aku bwau abis memeriksa kertas spm, so sume da beres, kitorg p la kuar jalan2 rantau panjang,,, Aku drive p sana, ayah, mak,adk n abg aku pun ikut skali... kitorg bertolak lebih kurang 10 pagi r... kat sana byk gak r kitorng shopping, xlepas r kalo g sana aku ngan abg aku cnfirm beli jersey bola.. ari tu aku dapat sehelai jersi juventus jalur melintang warna putih n sehelai seluar jeans RM 70 gak r...abg aku plak beli 2 helai t- shirt yg mcam jersi, satu yang Man United punyer, mak aku n adk aku lak p borong bju gak, pastu kain tudg rm5 sehelai, bunga lilin, buah2an, makanan ringan n mcm2 ag r...kalo2 nak itung, kitorg satu family p sana shopping abis dalam RM 4 - 5 ratus gak r kot... Ye la, da lama x p sana, byk r benda kitorg wat balik,,,lepas solat jumaat, kitorg sambung ag shopping samapai la nak pukul 5.30 ptg bwu nak balik..huhuhu..p aku still xpuas ati, rasa cam byk jek benda nak beli agi barang...

23/12

Ari ni plak nak p amik ayah aku bwu blik dr KL anta markah exam BM spm... flight dia pkul 7 lebh malam, so mgkin sampai dalm 8 - 9 malam....sebelum p airport, aku ngan adk bradik n sorg anak sepupu skali lg p Rantau Panjang... Pagi tu aku ada p amik rebat kenderaan motor aku, dapat la RM150..pe lagi, aku p borong r bju yang aku suka kat Rantau Panjang tue, hehhehe..pe yang aku da tinjau2 sebelum ni yg aku berkenan, aku beli pada ri ni... dalam 4 helai baju aku beli..dan sehelai lagi jaket adidas...smart gak r jaket tu,,da lama aku ngidam jaket tue, konon nak tiru ala2 farid kamil dalam citer 'I'm not single' tu, mamat tu byk pakai jaket dlam citer tu, so lgpun aku xbyk jaket, so aku beli r...harga dia rm 55, p aku tawar dapat r rm50...List baju yang aku beli ri ni:

1.Jersi Malaysia Lengan Panjang saiz M- RM 30
2.T- Shirt Kolar Manchester United saiz M- RM 25
3. Jersi Manchester United xder lengan free size - RM 23
4. Jaket Adidas free size RM 50
5. Boxer x 2 helai RM 10

Total = RM 138

Fuhh...Abis duit aku sume aku borong, nasib baik duit da abis, x dapat r aku nak beli sepasang selipar kat situ, kalo x aku nak beli ag sepasang selipar, kasut n jugak seluar pendek... p lain kali r, bajet da xder..hehhehe...lain kali bleh datang ag...even jauh gak, p aku suka p shopping situ,,,heheh...even brg2 siam, murah, tpi selesa gak ak pakai... dan nak jadi cter, sampai umah, aku sorok sume bju2 yg aku beli tu kecuali jaket, sebb mak aku da marah awl2 ag supaya aku xbeli bju, bju aku da berlambak dalam almari tu dia cakap..hehhehe... p da memg hobi aku beli baju2 bru, tiap2 sem beli bju baru..hehhehe...xpe la, t mak aku tahu, dia xmarah sgt tue..hahhha...

tiap kali bukak sem mesti r kena ada bju baru, bwu r semgt nak p kelas, g studio..hhhehehe...xder lar asyik pakai bju sama jek..hehhe... Sampai sini jek citer aku, citer aku tok ri nie... sekian

0 comments:

Category List

Pages

Popular Posts


Catitan


Followers